Angry Birds -  Help ◕‿◕ ﺍﻓﻧﺎﻥ ◕‿◕: Masa LaP@nG<”>?)(??

Tuesday, January 24, 2012

Masa LaP@nG<”>?)(??

OK........ korang kalau mase lapang buat ape yer???? Harini aku nak cerite kat korang ape yg aku buat bile aku ade mase lapang depan laptop nie....... ok.... perkara pertama yg aku buat bile bukak laptop ialah >Check dulu ade link WIFI ke takde.... almaklum jela.... duduk di dalam kawasan sekolah....... gune WIFI sekolah je..... FREE OF CHARGE..

Kalau ade link ..... tanpa berfikir panjang jari2 aku akan type terus huruf F dekat mozilla tu....... terus ade pilihan .... dan huruf F tu untuk ape ye??? Untuk ape lagi.... laman sosial yg terkenal disunia la..... FACEBOOK...... hahahaaa...... itulah perkare yg aku mule2buat bile bukak laptop...... entah ape la istimewanya FB nie…… aku rase biase je…. Tapi kalau dah lame tak bukak memang terase geram....... rase nak jugak bukak...... walaupon kadang2 aku bukak internet sebab nak buat kerja sekolah..... tapi FB nie mesti kene bukak jugak........ bila dah berjam2 layan FB..... bile bosan update status, komen like, dan bla3....... barulah aku bukak www.blogger.com untuk update BLOG pulak........ bile bukak blog nie..... dalam kepale menjadi KOSONG..... tak tau nak tulis ape..... mase offline beria-ia idea keluar mencurah-curah..... tapi bile bukak BLOG.... dah tak tau nak tulis ape...aku pon pening kepale nak pikir idea nak penuhkan blog nie....ok.... kdg2.. bile puas berblog..... aku mule la.... bukak youtube....... kadang2... tak sedor jam dah pukul 1.00 pagi..... satu hari tu aku tgk video kat youtube... aku fulscreen kan.... aku tgk video tu kol 11.00..... bile kecik kan screen video tu...... terkejut... PUKUL 12.15...cepatnye mase berlalu...... Itulah kerja aku bile bukak laptop...... kalau takde link internet tu... aku tak tutup terus komputer....... nak tau ape aku buat.... nantikan...

XXx AFNAN ARSHAD xXx

No comments:

Post a Comment